PostNL thuislevering

De levering met PostNL thuislevering wordt op je bezorgadres geleverd. Mocht je de eerste keer niet thuis zijn dan probeert de postbode het pakket bij de directe buren te bezorgen. Lukt dit niet, dan laat de postbode een kennisgeving achter waarop een ‘Niet thuis code’ staat. Met deze code kan je op de website www.postnl.nl/ontvangen zelf een afspraak maken voor de volgende afleverpoging. Je kunt ook aangeven dat je het pakket bij de buren of op een PostNL servicepunt wil laten bezorgen. Kies je voor een servicepunt dan zal je bestelling daar maximaal 3 weken bewaard worden. Heb je je pakket niet kunnen afhalen binnen drie weken? Dan wordt hij automatisch teruggestuurd naar Lime Mode en zal het totaalbedrag van het pakket retour geboekt worden. Voor het retour sturen van artikelen zal €6,95 aan portokosten gerekend worden. Dit bedrag wordt van het terug te storten bedrag ingehouden.

PostNL servicepunt

Je kunt je bestelling ook laten bezorgen op een van de PostNL servicepunten. Tijdens je bestelling kun je zelf aangeven bij welk servicepunt je bestelling geleverd zal worden, je ziet gelijk de openingstijden van het betreffende servicepunt. Na levering zal je bestelling 3 weken voor je bewaard worden. Als je het pakket ophaalt bij het Servicepunt moet je een wettelijk legitimatiebewijs meenemen.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Nadat je pakket ons sorteercentrum heeft verlaten en overgedragen is aan PostNL krijg je van ons een verzendbevestiging met daar in jouw Track & Trace nummer, hiermee kun je de status van je order volgen. De code kun je vervolgens samen met je postcode invullen op https://mijnpakket.postnl.nl/ om je bestelling te volgen totdat deze geleverd is.

Kan ik mijn bestelling bij iemand anders laten bezorgen?

Als je je bestelling plaatst, kun je er voor kiezen deze op een afwijkend afleveradres te laten bezorgen.